هفت رنگ

جایی برای با هم بودن

هفت رنگ

جایی برای با هم بودن

سلام به بلاگ اسکای

سلام به همگی 

می خوام با کمکای شما و نظر های سازندتون یه وبلاگه توپ راه بندازم و خوش حال میشم بهم کمک کنین تبادل لینک هم میکنیم. 

البته این اولین وبلاگم نیست یه وبه دیگه هم دارم ولی ازش خسته شدم و می خوام این وبلاگو بترکونمو از قبلیه بهترش کنم. 

این کار بدون کمک شما امکان ناپذیره دوست دارم همیشه به هم دیگه سربزنیم و با هم باشیم

نظرات 14 + ارسال نظر
بهاره چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

حاضرم ازت حمایت کنم.ولی قول میدی اگه بهت پیشنهاد و انتقاد کردم نیای و بهم فحش آبدار بدی و بگی وبلاگتو هک میکنم؟
آخه من به یکی پیشنهاد کردم که قالبت را عوض کن.مطالبت قشنگ باشه و ...
بهش برخورد و اومد تو وبلاگم و بدترین فحشا را بهم داد.

نه بابا مگه مریضم؟
لینک کنم؟
لینکم میکنی؟
اتفاقا از انتقاداتت استفاده هم میکنم.

یکی یدونه چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام تیزهوش ای بابامن وب ندارم با هم تبادل لینک ولی بهت سرمیزنم.

سجاد چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://never4ever.blogsky.com

ببین یعنی بدون هیچ مقدمه ای تخته کن...
اصلا راه نداره!
گمشو...
یه پیشنهاد هم اینکه هیچ وقت تاییدی نکن...
تخته کن برو بلال بفروش!!

بهش فکر میکنم.

immortal چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

بلاگفا بس نبود اومدی برینی به بلاگ اسکای!!!!!
تخته کن این وبلاگ رو!!!!!اه اه اه بلاگ اسکای هم خز شد!!!
خاک تو سر آخه تو کجا وبلاگ نویسی کجا!!!؟؟
ولی جمع کن این وبلاگ داغون رو!!!!
ان ترکیب اینم اسمه که انتخاب کردی!!!هفت رنگ!!!!
تا کس دیگه ای نفهمیده این وبلاگ رو تخته کن!!!!
((می خوام با کمکای شما و نظر های سازندتون یه وبلاگه توپ راه بندازم)) نه بابا چه گوه خوریا!!!!
رو پیشنهاد سجاد هم فکر کن یا اگه نخواستی آدامس هم میتونی بفروشی!!!!

بازم بهش فکر میکنم.شاید اسم وبلاگو عوض کنم.

تینا(ملیکا) چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ http://4shegeftangizz.blogfa.com

سلام.....
خوبی؟
مرسی اومدی...
و مرسی که قول دادی...
چرا تجربی؟!
بازم بیا...

حتما

تینا(ملیکا) چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://4shegeftangizz.blogfa.com

منم برای حمایت و همدردی با بچها می گم تخته کن....!
سجادم خوب نظری دادا!!!!!
شغل کاذب درامدشم بالاست خوب کارو کاسبیت می گیره!!!!
جدی میگم ...معلممون می گه!!!!
فعلا بای

من به اندازه کافی مایه دارم .
مثل بقیه لازم نیست تو پارک خانواده بلال و ادلمس بفروشم.
سجی هم الان زیر پر و بالشو که گرفتم پیشرفت کرده ذرت مکزیکی میفروشه.!

SNIPeR چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ

n*(اسمایلی بالا آوردن) ...

خوشحالم تونستم حالتو بد کنم.

firetux پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ http://frtx.tk

bacheha darim wordpress
ridan be blogsky

اخه به نو من چی بگم؟

Ary@n پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.endless-way.blogsky.com

مگه قبلیه خوب بود که میخوای این بهتر باشه؟

یعنی ریدی به بلاگ اسکای...
خواهشا جمعش کن...

اره خوب بود.
قبل از من تو ریدی به بلاگ اسکای.یادت رفته؟
اگرم قبلیه از نظر تو بد بوده اگه مردی و دلت واسه بلاگ اسکای میسوزه کمک کن این یکی وبلاگ خوب بشه.

arbiter(خودمم بابا) یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

قرار نیست بیایم اینجا به هم دیگه فحش و متلک بگیم.خواهشا ادم باشین دیگه.البته دلم واسه فحش های immortalتنگ شده بود.

خب راست میگم دیگه

Ary@n یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.endless-way.blogsky.com

پسر گل برو ببین کی نظر تو رو نسبت به وبلاگم داره؟؟!!! که ریده به بلاگ اسکای...
بگردی شاید یه نفر مثه خودتو پیدا کنی...

ای بابا اخرش که چی؟
با کل کل کردن مشکلی حل نمیشه.
اقا اصلا من تسلیم ولی با فحش و ناسزا کار پیش نمیره.
نمونش همین immortalفقط کارش چرت و پرت گفتنه این کار چه فایده ای داره؟
اگه با من مشکل دارین مشکلتون رو بگین تا برطرف کنم و گرنه باید برین به هر کی که تازه وبلاگ زده بگین ر...ی به بلاگ اسکای
اینم شد کار؟
اصلا ما با هم دوستم نباشیم همکلاسی که هستیم.(البته اگه افتخار بدی و بعدش نگی اه اه)
اقا اصلا تو بگو من چیکار کنم؟(به غیر از تخته کردن یا تعطیل کردن یا گل گرفتن یا واژه های مشابه)
حوصلم سر رفت دیگه!

محمد سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام
اگه واسه قسمت نظراتت شکلک می خوای بیا اینجا
http://www.tools.blogsky.com/1387/04/14/post-7/

مرسی

امیرحسین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.frtx.tk

علیرضا اگه ۲ هفته زودتر این وبلاگ هفترنگو(که هفتاشم قهوه ایه) زده بودی رفته بودم وردپرس

مهم نیست.الانم دیر نشده

باقالی سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

هفت رنگ وبلاگ :
1 - قهوه ای زرد رنگ روشن (فرکانس 7 مگا هرتز)
2 - قهوه ای زرد رنگ (فرکانس 6 مگا هرتز)
3 - قهوه ای اسهالی (فرکانس آبگوشت و آش رشته)
4 - قهوه ای معمولی (فرکانس 2634 هرتز)
5 - قهوه ای خاکی (فرکانس 0)
6 - قهوه ای پر رنگ (فرکانس ؟؟؟؟؟)
7 - قهوه ای ضایع شدن (فرکانس خاکی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد